Julia TALAR!

hejsan folket!

 

Idag fick vi våra omdömen och jag kan stolt utala att jag är godkänd i alla ämnen ! XD haha!

 

Nu i alla fall kollar jag på Tv och är helt slut. Har bara hållt på och hållt på hela dan. Först skolan. Sen hem och ut och jogga med Hanna, sen hem, där mublerade vi om typ direkt när jag kom hem och vi slutade nyss ungefär. Vi har alltså hållt på sen klockan 18.00 typ och nu är klockan 21.42 :o

Aja, jag är väldigt nöjd nu i alla fall, tycker det är snyggaren nu är innan. Ändå är vi inte klara än ;P

 

Detta blir ett väldigt kort och tråkigt inlägg, men jag kommer inte på så mycket mer att skriva ;P

 

Solong!

 

Kram,


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback