Julia Talar...

SÅ! Har här ni ert jävla blogginlägg! ahhh, så jobbigt livet kan vara ibland...^^
Jajajajaja, jag kom i alla falla nyss hem. Vart och tränat och är helt slut! Ska in i duschen nu och sen vet jag inte vad jag ska göra. Kimmie var tydligen med Mea i Hanatorp, Suprise? :o Men men, jag får väl roa mig på något annat sätt, hmm... Ska kolla på bigbrother som jag glömde att kolla på igår.
Nu sitter jag och lyssnar på Bob Marley "no woman ni cry" och "three little birds" Hahah, faktiskt bra :) Om har har ashögt ! :O:D
Nu ska jag i alla fall in i duschen, och sluta skriva här. Vad annars?
Nu får vi hoppas att Kimmie och Mea är fär jävla nöjda.... För att jag skrev i bloggen. För det var ju tydligen "jätte viktigt..." pff.... aja, ska väl skriva mer här antar jag annars börjar jag väl få hatmail av dom också :)<3 hahah:)
well well,
kram,



Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback