Kimmie talar :)

Nu är jag uppriktigt förbannad! Jag kollade i tidningen för att se vad Vampire Diaries skulle handla om och märkte att dom istället ska visa en film! Till råga på det ska det inte visas nästa vecka heller! Då ska dom visa en vm match i ishockey, slovenien mot Kanada dessutom, som inte en skit vill se!Det är ju inte ens Sverige som ska spela!!!!! Nä, jag tänker skicka en insändare till Tv6, så att dom vet att jag inte tänker ta imot sån här skit! Ne, ush :( (Riktigt så förbannad är jag inte, men det känns ändå väldigt onödigt..) Nu till beskrivning av min födelsedag/födelsedagar. I Onsdags: Gick jag och Julia först och åt på Jensens, väl där märkte jag till min glädje och förvåning att dom hade tagit tillbaka min älskade Hackebiff! Muuuums. Sen när vi skulle be om notan gick det inte riktigt som planerat, när servitrisen tog våran mat tog vi för givet att hon skulle komma med notan (för om man inte åt, vad skulle man göra då?) Men det slutade med att vi väntade i en timma på notan! Tillslut tog Julia sig samman och frågade om vi kunde få notan, haha.. Sedan gick vi för att se Water for elephants, den var bra! Robert Pattinson var super-snygg as usual :) Efter bion åkte vi buss till Tullen, där vi sedan väntade på att Mea skulle komma. Sen när Mea kom, kollade vi på Askungen 3 och Törnrosa! Hehe, ibland måste man vara lite barnslig. Jag orkar inte berätta exakt vad vi gjorde, men jag kan säga så här: Det förekom dipp i håret och på kläderna hahaah. Och Meas galna skratt kunde nog ingen undgå XD Presenterna jag fick: Av Julia: Två böcker och en t-shirt Av Mea: Ett linne och en tröja som ska vara över :) Jätte fina presenter! <3 I Torsdags: Kom Melinda, Moster, Mio och Linnea klockan 6. Sen sjöng dom för mig, och sen åt jag tårta. (en ytterst go tårta dessutom) Efter det öppnade jag mina presenter. Av Moster fick jag: En t-shirt som det stod 1997 på, haha moster hade inte ens märkt det :) Av Melinda och Linnea fick jag: En mini, rosa Mp3, och av Mamma fick jag 300 kr. Jag blev jätte tacksam/glad över presenterna! Idag: Kom först Evy-ann med sina super söta dvärgpinscher (hund) Tindra! :D Sen gick jag ut med Tindra, och fick skäll av en kvinna! För Tindra bajsade mitt på asfalten, men å andra sidan är det ju inte Tindras fel att hon bajsade på ett olämpligt ställe. Så jag bara nickade och sprang sedan där ifrån. Sen kom Lena med Lisa :) Då började hundarna busa medans vi andra åt bullar, muffins och daimtårta :D Av Evy-ann fick jag godis och trosor (hahah) Av Lena fick jag 3 tröjor och godis och Av Pappa fick jag 500 kr. Det var väl alla mina firanden. Det är inte alla som får fylla år 3 dagar i rad :)) Nä, nu ska jag ta itu med insändaren till Tv6 (på deras hemsida XD) haha. Jag börjar bli lite tantig ;) Går inte att lägga ut bilder just nu, men ska lägga ut två bilder på klänningar jag har köpt ;) (Från internet haha)
Köpte denna från H&M, vet inte om den passar bra på mig, men jag hoppas jag kommer använda den under sommaren ;)    199 kr
En av klänningarna, riktigt sommrig och söt :)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback