Kimmie talar :)

Hejsan! Det verkar som om Mea har mixtrat med något som gör att det inte går att lägga ut bilder, eller så är det bara den här cp datan som krånglar (igen). I vilket fall som helst kan jag INTE lägga ut bilder ;) Det löser väl sig snart :D Nu har jag kommit hem från bion, för en stund sen ;) Jag var och såg Red riding hood (stavning?) Den var riktigt bra! (vad annars?) Inte världens bästa film kanske men ändå bra!! Innan det åt jag med mamma på Jensens, jag blev så mätt att jag var nästan säker på att jag skulle spy, ush... Hahhah, sen åt jag efterrätt och popcorn med hehe. Efter lov har jag alltid lite svårt att ställa om mig på att gå upp tidigt, så jag kommer kolla på BB idag och vara skit-trött imorgon, men det är sånt som man måste ta XD Igår sov jag över med min kära vän Julia, och då badade vi! Jäpp, you heard me! Det var så kallt att fötterna domnade bort efter ca 5 sekunder, men det var det värt! :D Jaja, nu ska jag läsa lite bloggar och sen blir det Big Brother :P

Kommentarer från er söta läsare.
» Mea

Det har cpat fr mig med men om du kollar på slutet av ''skrivrutan'' när du gör ett inlägg så står det ''redigera'' eller något , klicka på den så akn du det

2011-04-26 // 18:22:55
» Julia

Ändra "ända redigerare" eller nåt sånt, i liten blå text ;)

2011-05-01 // 10:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback