Kimmie talar :)

Tjenenixen!
Nu har jag precis tagit ett varmt bad (lite för varmt!) och nu väntar jag på att reprisen från Big Brother ska börja! <3 För ca en timma gick Julia hem och innan dess hade vi bakat kladdkaka och chokladbollar, reslutatet blev sådär :/ eller iaf klddkakan, jag har inte smakat på chokladbollarna än ;) och nu medans jag väntar lyssnar jag på musik :D
Idag är ju det Tisdag och då är det min officiella Teve dag! Från klockan 7 till klockan 11 :P
Idag i skolan hände inget speciellt, Jag, Julia och Hanna är typ klara med vårat "projekt" om grekisk mytologi. Vi har gjort en båt och två ler-figurer, hahah blev många skratt. Fast på No:n tror jag min mage skulle spricka, för jag och Julia läste högt ut ett häfte om elektricet, vi läste på ett väldigt konstigt sätt, som man faktiskt inte kan förklara! XD
Här kommer bilder (från google *suck*) på hur våra "kakor" skulle kunnat se ut! Och eftersom det är min teve dag sjuter jag upp recensionerna ytterligare en dag! om jag inte gör dom i pausen, hmm..

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback