Kimmie talar :)

Tjulululu!
Nu har jag precis övat inför en muntlig redovisning jag ska ha imorgon på franskan! Jag trooor det kommer gå bra.. Idag är ju det dags för den offeciella Teve-dagen så klockan 19:00 - 23:00 är det som gäller.
Imorgon är det ju dags för slöjd! YAY :D
Idag fick vi reda på våra omdömen, jag fick Över Nivå i allt utom Musik, Bild och idrott. Oväntat? :)
Idag läste jag ut dödligt imperium, det var jätte bra! Jag vill inte lova något om recensionerna som ska komma upp ngn gång inom en snar framtid så dom kommer helt enkelt när dom kommer...
Får bli en dålig webcamera-bild idag,

Kommentarer från er söta läsare.
» Gud

Bara Under nivå Kimmie? uuuuuuuushh... Vad är du för människa egentligen! Ingen himmel för dig inte! Om du inte bättrar dina betyg



Kram,

2011-04-13 // 17:57:05
» Jesus

Eller hur Kimmie suger!

2011-04-13 // 22:18:38
» Jesus

Ellerhur hon är dålig..

2011-04-13 // 22:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback