Kimmie talar :)

Jo, som man kan se är Mea inte så duktig på att blogga, och jag har inte kunnat blogga dom senaste dagarna p.g.a brist av internet. Men nu ska jag rädda situationen! :D
Idag ska Julia till sin Mamma så det börjar kännas som om det är min blogg nu! x) Fast Mea kan ju ha bloggat nu 8) (jag har inte kollat..)
Idag hade vi 3 lektioner! Vilket jag inte hade något imot, vi slutade 13:05! :D Sedan åkte jag hem och städade mitt rum (chockartat!) och sedan när pappa kom hem lagade han mat :) Så nu väntar diskningen på mig ;o
Dagen började ju mulen (som dom flesta andra dagar) men nu har det spruckit upp till ett härligt vårväder, hoppas det inte kommer mer snö bara ;)
Ne nu ska jag ta och ta igen förlorad blogg-läsning, så tjingeling XD
Just det!
Kommer upp 2 filmrecensioner senare: The kings speech och I´m number 4 :D
Jag hade lite för tråkigt i fredags! Haha. målade mig med akvarell-färg över hela handen ;)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback