Kimmie skriver :)

Hejsan Hejsan!
Nu har jag bestämt mig för att ta en liten bloggpaus tills skolan börjar igen ;) Vilket är om ynka 1 vecka och 2 dagar.. Så ni behöver inte vänta särskilt länge på mig. Men jag lyckades med att ladda in bilder!! Woohoooo!! :D Är obeskrivligt lycklig faktiskt..
Nu är jag väldigt trött med jag KAN inte gå och lägga mig haha ;) Jag, Hanna och Julia har nämligen varit uppe i över ett dygn, vi bestämde oss för att inte gå och lägga oss? Och nu ska vi sova över en till dag och därmed ska vi vara uppe i 2 dygn utan att gå och lägga oss, galna?? Vi ska lana *host* sims *host*, är inte heelt säker på att vi (eller jag iaf) kommer klara av det ;) Men vi får se..
Kolla på Hannas blogg hon uppdaterar flitigt!!
Jag kanske orkar lägga upp bilderna, som jag ännu inte har laddat upp, imorgon men kanske inte ;)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback