Mea skriver...!

Tre saker

Tre saker jag inte förstår mig på: Vuxna (ibland), killar och falskhet
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Dator, Ett kort på mig och Maja och min mobil.
Tre saker jag gör just nu: Svarar på vad jag gör just nu, bloggar och försöker öva på tyskan.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Åka världen runt på shoppingtrip, Vinna stovninst på triss, Få bra betyg.
Tre saker jag kan: Äta,sova, le, det kan jag göra utan några som helst problem...allt annat är så svårt! ;)
Tre saker jag inte kan: Stå på huvudet, Äta smör, Hålla hårt i mina pengar (jag slösar mycket)
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: bra låtar? lärare & Folk som vill dig väl! 
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Känna lukt riktigt, (mitt luktsinne är off) Åka wakeboard(vatten) Ladda ner på piratebay :)
Tre favoriträtter: Inbakad fläskfilé, Oxfilé och Räksoppan ♥

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback