Mea skriver - Glad x 2

Halloj alla söta små bloggläsare!
Nu är jag på riktigt bra humör för 2 saker:
1. Jag har gjort 2 bra köp igår och idag! Det jag köpte idag var dyrt men det var det värt, hoppas jag bir nöjd i längden iallafall!
2. Jag hittade min batteriladdare till kameran efter 2 dagars vilt sökande. Få er en bild på mig som springer runt i hela jävla huset och letar efter en sladd på liv och död, för kameran är mitt liv och min död. Hursomhelst hittade jag den i kameraväskan i andra facket, så himla typiskt mig!
Dethär köpte jag igår..
Aussie Inpackning och Shampoo, Har provat inpackningen och jag äslar den redan. Ska duscha snart och så ska jag testa schampoot! Ha hört mycket bra om Aussie och så behövde jag ett nytt och bra schampoo så jag testar dethär och ser om jag gillar det!
Här är är ett Sneak peak på vad jag ha köpt, Jag gör ett inlägg när jag har laddat kameran och fotat klart
(inom 2 timmar)
Vad kan detta tänkas vara?

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback