Mea skriver - Vollyboll & Knalleland

Hej, Ida har det typ för första gången denhär vintern snöat på riktigt här i Borås, innan har det typ bara varit litelite snö, nu är det typ riktig snö. Fast det är så varmt ute så det har redan börjat bli slask..:(
Okej, idag har det varit vollybolltunering istället för en vanlig skoldag. Ehm jag var inte med eftersom vollyboll och bollsporter i huvudtaget inte är min starka sida...
iallfall så min klass kom på andra plats, dom var grymma heltenkelt! *stolt*
-
Sedan gick jag och Kimmie till knalleland (knulleland) ja som vi kallar det ibaland. Där köpte jag följande:
Här är en bild på vad jag köpte (var tvungen att vika jeansen för att de skulle få plats på bild typ)
Men ja hoppas ni har en najs lika läxfri tisdagskväll som jag har så hörs vi!

Kommentarer från er söta läsare.

Snöat på riktigt i Borås?! Vart var du förra vintern när de var snö överallt och de kändes som vintern aldrig skulle ta slut.....

2011-12-21 // 23:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback