Veckans favorit/Mea - Tidsinställt


Veckans favorit är inget mindre än jelly bellys som har länge varit asså typ det ultimata för mig, jag skulle kunna iprencip göra vad som helst för lite jelly bellys, man blir beroende av första tuggan, okej jag lovar!
Fick en påse i måndags av en väns vars pappa hade köpt det i USA.
Obs detta är inte gelé bönor - för gelé bönor är ush.
Men vad är då detta?
Jelly bellys är en liten godis som liknar en böna och finns i alla möjliga smaker:
Kanel, hallon, cheesekake, vanilj, kokosnöt, machmellow, popcorn,persika, tuggumi, och en oändlighet av alla möjliga sorters smaker (och alla är lika goda)
Dessa finns att köpa i Sverige i Sthlm, Usa  samt små askar finns att köpa på Lagerhaus (vad jag känner till)
Lite dyra dock här i sverige men verkligen är defenitivt värt det!
.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback