En varm Kimmie skriver :)

Hey! :D
Nu på förmiddagen har jag varit på lager 157 med pappa och Lena. Jag måste säga att det var lite av en besvikelse, hittade typ inget jag ville ha, och om jag gjorde det kostade det typ 800, och det ska vara billigt där? (och nej jag såg inte fel) Men jag köpte iaf 3 baslinnen och säsong 1 av Buffy the vampire slayer, en serie jag kollade mycket på när jag var 8-9 år ;) Efter det åkte vi til Ulricehamn och fikade lite :))
Idag ska jag inte göra annat än att rengöra mina skor, och kolla på Buffy ;) Försöker övertala pappa att vi ska äta Thai mat ikväll och det går väl hyffsat bra! :P
Halvdan bild, men är så varm att jag inte orkar anstränga mig hahah!
// Kimmie

Kommentarer från er söta läsare.
» Mea

B som i basic!

:D

2011-07-27 // 15:02:19
» Mea

B som i basic!

:D

2011-07-27 // 15:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback