Kimmie skriver :)

Hejsan, nu har jag tagit en välbehövd dusch och nu sitter jag här med en filt om mig och slötittar på tv ;) Jag och pappa var ute innan och hälsade först på hans kompis och sedan min faster Evy-Ann ;)
Skriver imorgon när jag har ngt annat att skriva om, dessutom är jag inte på blogghumör, har djävulskt ont i magen :(
Här ser man hur mitt hår får eget liv efter att jag har duschat fint va? :)
// Kimmie

Kommentarer från er söta läsare.

Okej, det var ju snällt av dig. Nej, jag gör faktiskt inte alltid det längre.. Det är så tråkigt. haha



Snygger bild btw!

2011-07-12 // 21:54:41
» Julia

Nu ska jag vara en snäll och bra kompis och kommentera något till varje inlägg du eller Mea gör! :D ååååååh vad snäll jag är! :D:D(A)<3

2011-07-12 // 22:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback