Kimmie skriver :)

Tjenare! :)
Nu sitter jag vid datorn och inväntar kvällen, hehe.. Då ska Jag, Julia och Hanna på t-kväll, jag gillar inte Dany, men jag försöker iaf vara social:)
Idag fick jag gå upp klockan halv 9 för att jag skulle till frisören klockan 11.. Jag vet inte riktigt om jag är nöjd med frisyren, liite tufft blev det, men det tar ett tag att vänja sig!
Ses kanske ikväll efter t-kvällen, hoppas bara att det inte blir åska och sånt dära sen, men det blir säkert så bara för att jag för en gångs skull går ut ;)
Bilden är inte så smickrande men blir dom någonsin det? :)
Ärligt talat! Nu får ngn ta och blogga!!!

Kommentarer från er söta läsare.
» Hanna

Det blev ju jättefin Kimmie! :)

2011-07-07 // 16:59:30

fint*

2011-07-07 // 16:59:39
» JUlia

vadå "jag var tvungen att gå upp...." Du menar väl "VI var tvunga att gå upp" ;) hahah

2011-07-07 // 17:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback