Mea skriver!^^

Hejsan!
Det var 6 dager och 21 timmar sedan jag uppdaterade.

Jag + bok = ♥?
Har snart läst ut min nyköppta bok ''Elsas Värld''
Gillar den starkt och det är den typen av bok jag fastnar för och bara läserläserläser och vips så är boken nästan slut,
Jag har märkt att jag fastnar för ytliga böcker,
Jag kanske är ytlig
stryk kanske.

Men det är iaf en roman av Sofi Fahrman (moderedaktör på ''Sofis mode'')
Verkligen en bra sommarläsning! Handlar om Framför allt Mode med stort M, men även konkurens,kärlek och press där man följer Elsa 22 ursprungligen från Borås men bor i Stockholm. 

Ja men läs den jag orkar inte förklara allt! :D



Vi Hörs! / Mea


Kommentarer från er söta läsare.
» Julia

HAR DEN BOKEN HEMMA! :D<3

2011-07-10 // 21:58:37

Har inte du Sofies mode? :)

2011-07-11 // 19:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback