Mea hära!

Det har varit en rolig och lyckad födelsedagshelg enligt mig, och jag hoppas ni andra tyckte det med, särskilt kul var ju liseberg ändå, haha det måste göras om nästa år! :D
- Cola + Kubbspel!
-
Härligaste bilden! var bara tvungen! ♥
- Djupt fokuserad..?
-
-
-
-
-
-
Taco♥
Tårta 1 ;)
-
Tårta 2 ;)
-
Okej det var lite bilder, kasnke inte jätte mycket men jaja, jo men här är bilder på mina fina presenter iaf ^^
Okej jag kommer aldrig kunna dricka upp detta själv! Kommer bli fet som fan :)
hehe, men jag älskar ju pucko så yay ^^ ♥
Av Emma fick jag:
I ''Cupcaken'' fanns det söta chokladbitar..
-
Och så fick jag presentkort på KICKS av Kimmie och Magnus och Helene 500:-  ♥
...Och även presentkort på Faith från Hanna!♥
Haha,smyckena!...;)
och slutligen biobiljetter x2, av Maja, vilken ska vi gå på? ♥
Tack för alla fina presenter, tacktack♥
Ps: Ni ska bara veta att jag började med att ladda upp bilderna vid 22-23 tiden, detta har tagit mig ca 3 timmar då, haha :(

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback