Julia skriver...

Jag har icke sa picke lämnat denna bloggen. Jag vet inte riktigt varför men jag har inte orkat skriva samma sak på två bloggar, men jag ska skriva varannan dag nu. Så det blir nog nåt mer inlägg här idag med.

Idag ska jag städa och massa sånt tråkigt skit här hemma. Känner mig som värsta loner'n just nu. Kimmie är ju med Mea. Trodde vi tre typ skulle sova över förra helgen men när jag ringde Kimmie var hon redan på campingen med Mea? Jaja, dom ska tydligen umgås ganska mycket mer. Det gör ju ingenting egentligen såklart känner mig bara lite ensam... Kimmie har gjort slut med mig helt enkelt. Dumpat mig för Mea...

haha, jaja.
Men men, idag ska jag städa och sånt som sagt (i min ensamhet...) Ne, nu ska jag sluta klaga, det är väl roligt att någon har det roligt! :)

på fredag ska jag hem till mamma igen, ska bli rätt kul för nu är allt verkligen i ordning och det ska bli kul att se hur allt ser ut nu:)

kraaaaaaum kraaaum!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback