Halloj!

Nu har jag nyss käkat och nu sitter jag framför datan hemma hos mamma. Åkte hit vid lunch ungefär. Har fortfarande inte riktigt vant mig här. Men jag tycker det är super fint här och jag trivs verkligen!

När jag kom hit slog jag på TV:en för att det öste ner regn. Och till min lycka fann jag att det fanns massa kanaler! Inklusive te.x TV1000 kanaleran, så jag kollade på "prinsessan och grodan" haha... Den var faktisk bra! Sedan... aa man kan väl säga att jag spenderade ett tag med att kolla igenom alla kanalerna. Har redan bokat in några filmer jag ska se ikväll. Efter "Vampire diares" såklart! Ingen kanal i världen kan inte få mig missa det programet! ;D

Men nu ska jag kolla på family guy!:)


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback