Halloj!!

Nu är jag hemma hos pappa igen, ska dock tillbaka till mamma imon men nu är jag här! :)

Kimmie kommer hit vid ca två, och då får vi väl se vad vi hittar på, upplyser nog er om det senare när jag vet. Jag vet i alla fall att vi ska på bio klockan 18.00. Vi tänkte se baksmällan 2. Ettan var så sjukt bra så man kan väl säga att jag har ganska höga föräntningar! Men är inte så orolig, har hört att den var väldigt bra!

Igår i alla fall var jag som sagt hemma hos mamma, kollade på "vampire diars" som jag tror ganska många av er också gjorde? Det var säsongsavslut och jag grät ögonen ur mig! Shit vad spännande! Hatar att dom slutar så att så galet spännande. Nu kommer jag inte kunna tänka på annat till det bärjar igen:(

Men men, finns större problem. Men ändå!

Nu ska jag i alla fall kolla lite på film tror jag!

Ni får ha det så bra!:)

Kraaoum karaaaoum!



ps. Mea! Jag tycket faktiskt att om det är någon som inte laddar upp bilder tillräckligt så är det nog du ;)
hahah...^^


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback