Julia skriver

Halloj!

Idag har jag inte vart alltför upptagen, mamma och Stefan jobbar hela dagen så jag måste erkänna att man blir lite uttråkad. Vanligtvis brukar jag älska att vara hemma ensam. Men nu börjar det bli lite tråkigt.
Så idag överträffade jag mig själv genom att STÄDA?! Mhm, you heard me! Och jag kommer göra det IMORGON MED?! *dramatisk musik*!! Idag damsög jag hela huset (tre våningar, *pust*) Och imorgon ska jag damma och moppa lite tänkte jag.

Kimpan kommer hem imorgon med från Mikaela. Vi ska troligen sova över. Jag tror hon vill. Vi har inte direkt pratat om det men vi liksom kommuniserar genom bloggen. Hahah! Thank god for internet! :)
Så jag ska upp tidigt imorgon för att hinna träna och städa. För att sedan välkomna Kimmie :D haha...!
Är man otrolig så är man :)

Men men, nu ska jag kolla på Family guy!: ) Hejdå!: )




Kommentarer från er söta läsare.
» Mea

Fin du e unge!

2011-06-22 // 23:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback