Liseberg!

Halloj!

Idag är det återigen söndag och jag kan sova gott inatt för jag behöver inte längre frukta morgondagen. För det är ingen skola imon, om det nu skulle vara någon som hade missat det?:)

Min brorsa Johan ringde mig imorse, eller jag ringde han men det var bara för att han hade ringt mig innan. I alla fall han frågade om jag ville följa med honom till göteborg. Öhh aaa! KLART MAN VILL DET! Så då gjorde vi det!:)

Vi kom dit runt halv ett och började åka på direkt. Vi hade skitkul! Verkligen! Åkte en som jag faktiskt aldrig hade åkt förut, Uppsvinget! ÄÄÄLSKAAAAR DEEEEEN SÅÅÅ JÄÄÄÄVLAAAA MYYYYCKEEEET! <3<3<3<3 fasst balder är rätt roligt med... Men i alla fall, vi åkte den flera gången, även om Johan blundade ganska mycket. Jag älskar den sjukt mycket i alla fall! OMG, tur att jag snart ska till Liseberg igen. Då jävlar vad det ska åkas uppsving! :D
När vi hade åkt lite olika saker i några timmar började vi spelningen... Vi började gå in i ett sånt där spelcentrum där vi spelade lite olika spel. Vi spela ett jätteroligt spel som jag bara inte kommer ihåg vad det heter... Man typ står vid ett bord så ska man slå en slacks skiva in i den andras mål. Den var i alla fall super kul. Jag van med ett poäng. Sen spelade vi ett bilspel. Där man sitter i en bil i princip och kör mot varandra. Även det reiset vann jag! :D

Sen började vi spela lite på hjul. Vann en stjärnvinst!!! :D yaaay! 2 Kilo ballerina. Ett kilo vanlig balleringa och ett kilo balleringa kladdkaka! :) Mums :)


Sov öven över med Kimmie igår, vi flumma på hårt som vanligt!:) Nu är hon hos Mikaela och jag tror inte man kan förvänta sig så mycket bloggning från henne :)<3

Nu ska jag i alla fall gå och läsa i min spännande nya bok!: )


Hejdå:)




Kommentarer från er söta läsare.
» julia

Jag vet. Otroligt bra kvalitet på bilden...

2011-06-20 // 20:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback