julia skriver

hej.

har än en gång fått order om att blogga mot min vilja. Jag är helt slut, har hålt på att packa upp massa grejer, och det är jobbigare än vad man tror!'

Men bloggningen går tydligen före allt, så man får väl ta o blogga så att folk blir nöjda...
har inte allt mycket för mig just nu faktiskt, ska fixa det sista sen ska jag ta en dusch tror jag.

Vi var på djurparken idag och jag fick reda på att jag är lite fet runt röva? Men men, alla är inte perfekta vissa är feta vissa är inte (xd) Vi hade i alla fall väldigt kul på Djurparken, tror jag lyckades ta några bra bilder.


men jag är i alla fall inte ALLS på bloghumör, inte på skrivhumör över huvud taget! Ska ta och duscha nu^^

Imon är det i alla fall Klassens dag, och vi ska till Rya Åsar, men det ska ju regna imon så vi kanske sticker till skolan i stället och kollar på film. Inte mig imot eller så ^^

men men, hejdå!: )

Kommentarer från er söta läsare.

Jag skojade bara om det med din röv, men det tror jag du fattade? Och jag menade att du skulle blogga på din blogg ;) För om du inte vill blogga här är det väl så det är..

2011-06-08 // 20:06:41

HAHAHA Julia jag döööör! så söööt du ä!

Du måste kunna se skämtet i det hela med rumpan, right? xd

2011-06-08 // 22:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback