Kimmie skriver :)

Igår mådde jag rätt dåligt efter bussresan hem (jag var i Göteborg hela dagen) Jag har inte någon lust att blogga nu heller så jag lägger ut en massa bilder, som får tala för sig själva.. Gå in på http://neeagren.blogg.se/ för att få se bilder från Gbg ;) (vet inte riktigt när hon lägger ut dom, men men :D)
Men nu får vi bli bättre på att blogga! Besökarantalet idag var 1! :/
Jag är nybörjare på det här med systemkamera, men när jag har läst klart instruktionsboken hoppas jag att jag kan göra lite mer!
Om man har tråkigt, som jag ofta har, måste man ju göra något! Min personliga favorit sysselsättning är att måla mig med ansiktsfärg! Vet inte riktigt vad jag ska föreställa här :)
Kommer bilder på mina nya kläder som jag köpte i Gbg om några minuter, ser bättre ut om dom är i ett annat inlägg :D

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback