Kimmie skriver :)

Tjenenixen!
Nu har jag äntligen internet igen! :D Men tyvär kommer min lycka över internet inte vara långvarig eftersom jag imorgon åker till Björkö med Julia :D Jag orkar inte berätta hur det kommer sig att vi ska dit, så jag nöjer mig med att helt enkelt säga att vi ska dit ;) Sen på torsdag ska jag till Mea! Julia också, YAY :D <3 Hon har aldrig varit på Hanatorp, så det kommer bli kul. Iaf, kommer jag inte kunna blogga så mkt, och dum som jag är glömde jag sladden som gör att jag kan ladda in bilder hos Mikaela, så jag mst vänta tills hon skickar den på posten till mig.. :) :$
Aja, nu är jag rätt trött faktiskt, så jag ska gå och lägga mig och läsa! Har förövrigt lite ångest över att jag har börjat köpa böcker, mst egentligen spara mina pengar.. Aja, det löser väl sig, hehe :P
Mina senaste köp:
Vad fult det blev med storlekarna såg jag nu, aja de får väl funka. Ser någon ett mönster? Jag erkänner jag är beroende av vampyrer.. :D

Kommentarer från er söta läsare.

hej kimmie!



När ska du ta och skriva film och bokresensioner? :)(A)

2011-06-27 // 22:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback