Kimmie skriver :)

Jalla Jalla! (en fet kebab till alla!) :)
Nu sitter jag här i värmen och beklagar mig, jag har nämligen bränt mig rätt rejält när jag och Julia var vid kusten... Smarta som vi är, lägger vi oss först och solar i 2 - 3 timmar, (då blir vi lagom solbrända) sen lägger vi oss på en brygga preeecis vid havet (där solbrännan blir x3) och fiskar krabbor i 1,5 h. Smart...
Det svider och är varmt och inget verkar hjälpa, så jag kommer förmodligen dö snart. Ville bara att ni skulle veta det, så att ni kan förbereda er liksom :D
Inga bilder finns att lägga ut eftersom dom är inne i min kamera och omöjliga att nå, synd.
Fast den här google bilden passar väl rätt bra in.. :(
Ser ni vilken fin loga jag har gjort? Har ingen aning om varför jag la ett c-tecken i mitten? :D

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback