Kimmie skriver :)

Heeejsan!
Nu kollar jag på BB och sen ska jag fortsätta kolla på Vampire Diaries säsong 1, som jag köpte igår ;) Jag köpte även en annan grej som jag kommer lägga ut bilder på sen ;) (Typ iaf..)
Igår var jag även på Pirates of the Carribien, on stranger tides! Den var den klart bästa av dom alla, även om nästan alla huvudpersoner hade försvunit :O Aja, ska nog lägga ut lite bilder nu! Det blev ju inte mycket av min bild som jag skulle lägga ut, men den är påväg!
Den andra bilden var nog liite avslöjande, men men! :D Jag är hyyyper glad iaf! :)
Är så trött nu att jag snart somnar, men lägger ut en fin bild på min kära syster <3 :D
Lägger ut mer bilder imorgon, hoppas jag!

Kommentarer från er söta läsare.

FAN TA DÄJ JE MEG LITE KAMERA!!!!

2011-06-04 // 00:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback