Mea skriver...!^^


Nu sitter jag här hemma själv och myser, föräldrafri och syrran kommer hem vif 23.
Har precis prov/övingsminkat till skolavslutningen men jag kom inte fram till en bra facelook ;) får la bli lila ögonskugga till lila klänning eller något sånt...^^
det är andra gången jag duchat idag, eftersom jag svettat som en gris...höh *nöff*
Innan var jag på stan med Hanna och innan det Knalle med Julia och hanna, jag köpte en bikini, och jag hade velt köpa en superfin blus på Greta & Anna men hade icke pengar, funderar även på en fin klänning på modefabriken, (som jag tänkte köpa till skolavslutning, men får bli the purple one...)
Lite ♥
Från www.Wehartit.com
(bra inspertionskälla för kreativa foton!)
-
2 dagar kvar till frihet!;)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback