Nytränad, Ny dychad+ en kopp te!

halloj!

Nu mår lilla Julia på topp! Jag ganska nyligen vart ute och joggat och även duschat och nu sitter jag och återhämtar mig med en kopp te och lyssnar lite på avslappnande musik! Jaa, jag mår helt enkelt super.!. :)

Imorgon ska jag ganska tidigt hem till mamsen och vara där under dagen och även sova övermed föreste, för sen ska hon och Stefan åka iväg på nånting tills på söndag eftermiddag. Dom ville inte att jag skulle vara ensam hemma vilket jag tycker är löjligt men inget jag kunde göra åt det... Men till min räddning har jag Kimmie. Vi ska sova över och ha rolig fast hemma hos min pappa!:) Ska bli superkul tycker jag! :)




Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback