Kimmie skriver :)

Ligger här i sängen och deppar lite, samtidigt som jag spelar spel på spela.se! (haha) Haft humörsväningar hela dagen, var typ glad (sprang runt och visade hur man förvirrar folk med att springa på ett speciellt sätt), sen i omklädningsrummet fick jag värsta utbrottet, sen var jag deprimerad typ :/
Idag skulle jag varit hos Sasha, för vi hade bestämt att Jag Julia Sasha och Aida skulle sova över, men  mitt deppiga humör tog överhanden och jag sa att jag inte kunde sova över, det skulle ändå inte blivit roligt om jag hade varit ledsen och slö.. Så det fick bli såhär.
Igår var jag ju hos Hanna och vi hade en läxkväll! Det gick faktiskt hyffsat bra för mig, eller jag blev klar med So:n. Men Hannas text hade på ngt konstigt sätt raderat hela sin text så hon fick börja om från böran typ :/ Så var vi ute och joggade med, herregud vad jobbigt det var!!! :O Jag är verkligen inte van vid att röra på mig, hahhaaha jag funderade på att göra självmord när en bil kom där vi joggade, men det gjorde jag inte! Surprise va?
Eftersom det blir roligare med en bild, håller jag på att göra en av mina berömda paint målningar! Så jag läger ut den snart ;)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback