Julia talar!

Hellu folket, Julia här!

Nu snart ska jag och pappa ner till knallen och handla lite. Ska köpa den där nya mascaran som jag hoppas är väldigt bra. Om den är det så måste jag medela det till Mea, för hon har ju som sagt hand om Beauty-tips eller sååå.. Men men, har fortfarande inte kommit på vad jag ska skriva om. Skämt känns ju lite lamt. Och jag måste säga att jag är besviken på att ni inte har kommenterat förslag.
Well, well. Jag ska snart göra en personbeskrivning jag med antar jag, får ta det när jag kommer hem.

Hare bäst! :D



Kommentarer från er söta läsare.
» Mea

Du kan ha en egen fotosida

du har ju system så det är bara ut i naturen och fota, du är ju bra! :D du kan ju bara ha massa bilder och få beskrivingar även fototips och aa osv! bra ide va? ^^

2011-03-07 // 17:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback