Kimmie talar :)

Nu har jag badat (Känns inte som om jag behöver skriva det längre!) och nu har jag lagt mig tillrätta för att kolla på 99 saker man måste göra innan man dör, missade ju det förra veckan! och ikväll kommer avsnitt 5! :D
Kollade på 20 min igår, men det buffrade typ var andra minut så jag orkade inte mer :)
Idag har det väl varit en okej skoldag, på so:n blev jag klar med ett häfte om "lufthavet", fast jag fattar fortfarande inte vad norra och södra vändkretsen är! Det är ju jobbigt :F
Idag ska jag kolla på teve från klockan 7 till klockan 10 haha, så jag har inget liv idag! :D
Jag orkar inte göra en random sanning, (d.v.s jag kommer inte på ngn :P) så jag tar det imorgon ist...
Imorgon är det slöjd! JIPIIEEEE! :D
Våran högst moderna slöjd...
Haha...

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback