Kimmie talar :)

Det verkar som om man inte kan gå in på bloggen nu? Jag kan i alla fall inte det på den här datan ;) Hoppas bara att det inte är permanent.. Så nu vet jag inte vad Mea och Julia har skrivit,;o *dramatisk musik*
Nu ska jag snart äta! Jag håller på att dö av hunger!!! :O
Randoma sanningar kommer jag nog inte göra på ett tag, inte tills jag har kommit på något att skriva om, det blir varken roligt för dig (som läser just nu!) eller för mig om det är lama och tråkiga "sanningar" kanske börjar skriva om något annat istället? Som Fokis "Dagens sötis" ;_____;
Jag har ju lagt ner min andra blogg för att kunna blogga mer på den här, men nu vet jag inte om jag ska ta upp miidniightsun igen, har lite beslutsångest faktiskt ;) Vad tycker ni?
Idag ska jag gå och lägga mig löjligt tidigt! För dom senaste dagarna har jag (mot min vilja! xD) varit uppe senare än vad jag är van vid, kände mig som en levande död :P
Nu kan man inte lägga ut bilder heller, så det får bli ett bildlöst inlägg :/

Kommentarer från er söta läsare.

Börja blogga på miidniightsun igen!!!! :D

2011-03-30 // 21:46:44
» Mea

Ne forsätt blogga här ist det blir lite krångligt att blogga på 2 bloggar kan vi inte satsa på denna för tillfället?, jag tkr du ska ta bort din gamla du kan skapa en ny blogg om vi skulle lägga ner denna men det 'shcnajdigare' namn ^^

2011-03-30 // 22:22:49

lägg av...som att det var så jobbigt att vara uppe liite längre??;) det är ju alltid kul att titta på bb;) älskar och saknar dig systra mi <3

2011-04-05 // 15:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback