Kimmie talar

Hej!
Idag känner jag mig lite nedstämd, kanske beror på att jag har ett berg med läxor framför mig, eller inget berg precis bara 3 väldigt stora läxor :( Ska börja med engelskan nu eftersom den är imorgon och sedan ska jag göra franskan eftersom den är störst av alla, No:n vet jag inte om jag kan göra så mycket mer med.. Jag har läst sidorna man skulle och kunde förstå allt hyffsat bra, så jag vet inte..
Jag har precis badat! vad annars? jag är typ beroende..
Jag snart äta frukt när jag inte är så fruktansvärd mätt ush det är jobbigt!
Klantig som Mea är har hon lyckats krasha en till dator på kort tid! haha, lite lustigt faktiskt.
The BIG DAY med stort B närmar sig med stormsteg, nu är det bara 3 dagar kvar! För er som inte vet vad som väntar på Lördag kan JAG meddela att då ska Jag, Hanna, Mea och JULIA sova över hos JULIA, äta pizza gå på bio och äta så mycket godis att vi förmodligen kommer spy.. :)
En random sanning!
Tänkte börja med en ny grej som jag väljer att kalla: En random sanning, jag tänker alltså nästan varje dag lägga ut en bild (med beskrivning) som är en random sanning! kul va??? Fast jag varnar er, det finns risk för tönt-varning! :O'
Dagens randoma sanning!:
"Lilla hungern" som den kallas är en sjukt knäpp/dålig reklam! Speciellt den nya..

Kommentarer från er söta läsare.

Bra initsiativ! :D

2011-03-09 // 21:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback