Kimmie talar ^^,

Hejsan Svejsan!
Nu är det äntligen Fredag! Själv tkr jag veckan knappt hinner börja innan det är fredag igen, men det är bara bra! (Y)
Idag i skolan hände det inte så mkt, vi hade bild och det var ju kanske lite kul ;) På matten hann jag före vivianne! :O Vilket är en stor sensation!! x) Julia är sjuk och har vart det sen igår, får bara hoppas att hon är frisk imorgon, är lite orolig att vi måste sjuta upp "festen" :S
Jag fårstår inte vad det är med vädret:
Imorse: Klarblå himmel
Mitt på dagen: Typ snöstorm, mulet
Slutet på skoldan: Börjar klarna upp. (ingen snö längre.)
Några minuter senare: Snöstorm igen
Nu: Klarblå himmel
Jag fattar verkligen inte! Ska det inte vara vår nu! :( Det har varit vinter i ca 5 månader nu (om man räknar med mars) det är ju nästan ett halvår!!!!!!
Tänkte lägga ut vad jag tkr om veckans alla dagar, härmar Mea lite ;)
Och dagens Randoma sanning:
Lash Architect 4D är framtidens mascara! :o

Kommentarer från er söta läsare.

Cool :o

2011-03-11 // 17:57:55

I love guest books, keep up the good work!

2011-06-03 // 18:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback