Kimmie talar :))

Helluuuww..
Idag vaknade jag ca 11 och tills nu har jag bara legat i soffan och kollat på tv, och ätit en god frukost med! Som bestod av: Mjölk, flingor, honung, banan, och Proviva skogsbär! :D
Idag ska jag äta hemmagjorda köttbullar med potatis och gräddsås! MUUMS! Annars har jag inget annat för mig, det verkar som om jag och Mea ska bege oss till badhuset på Måndag, men det är ju rätt lång tid kvar tills dess...:)
Så jag kommer nog bara ruttna bort idag :D
Dagens Randoma sanning:

DET FINNS INGA FULA KILLAR I VAMPIRE DIARIES! <3<3<3
Stefan! <3
DAAAAAAMON! <3<3<3<3
Matt! <3
¨
Tyler! <3
Tylers döda kusin Mason! :(
Jeremy! <3
Alaric! <3
Elijah! <3 Han är ju inte supersnygg men inte ful heller! :D
och tillslut Luca! <3

Kommentarer från er söta läsare.
» Mea

SÅ JÄVLA FUCKING HETA JAG DÖR!<3<3<3<3<3<3<3<3



vampire diaries, det bästa programmet som funnits på denna jord, jag dör för det, ni som inte kollat på det, GÖR DET :O

2011-03-12 // 13:22:42

Stefan är min

Damon är min

Matt är min

Tyler är min

Mason är min

Jeremy är min

Alric är min

Elijah är min

Luka är min!



MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINA!

2011-03-12 // 13:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback