Mea Recencerar...!

Dam dam daaaaaaam!

haha, för er som inet vet har jag nu testat Nivea extreme resist.

Ja min förväntningar var ju inte precis skyhöga för denna men ja testade ändå, alltid bra att testa nytt, det kan skapa nya favoriter!

Info: Det står på foundationen att den ska hålla i 24 timmar och skyddar mot värme och luftfuktiget.
Pris: ca 140:-

Jag själv tyckte det stämde bra. Den håller jättelänge men jag skulle nog tvivla på 24 timmar. Även om det är vindigt eller varmt eller om man svettas sitter sen kvar. Man behöver inte ta större mängd för att det ser jättrebra ut på huden ändå, vet faktist inte vad som gör det men man ser fräsh ut! haha den är ganska dryg att gå in huden ibland och ett minus är att den inte mattar ner huden utan gör den galsig. Det bästa är bara att ta ett vanligt puder på då får du mindre glansigt resultat!

Betyg:
♥♥♥♥


 




Kommentarer från er söta läsare.

Snygg blogg =D görs?



KRAAM!!

2011-03-13 // 15:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback