Mea Talar!

Halloj!

Idag är det en speciell söndag
det speciella med denna sönagen är att den är som alla andra
med andra ord tråkig.

Igår sov jag över med Kimmie, kul dära
Vi kollade på någon film, Flickan från ovan heter den iaf.
Den var väl lite halvbra lite läskig och oförstårlig i vissa delar.
Hoppas KImmie recenserar den ;)

Som jag redan lovat måste jag börjar vara mer aktiv på min kategori. Ja jag kan erkänna att jag har vait dåligt på det, men inte liiika dålig som Julia vart hehe...

Nu ska jag fortsätta plugga No och om ni har läst bloggen innan så kanske ni vet vad jag tycker om No -.-
Jag ska även koka nudlar snart mums :)

Ha det gött :D




Kommentarer från er söta läsare.
» julia

Det är faktiskt inte så galet enkelt att skriva om foto, det finns inte så mkt att skriva om .

2011-03-27 // 18:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback