Mea Tipsar...!

Well well well...

Rätt ögonskugga för rätt ögonfärg, hur hittar du en ögonskugga som lyfter fram din ögonfärg och matchar dig? Jo man kollar komplementfärgerna!




Blåa ögon - passar du bäst i orange och apricot färger och även guld.
Gröna ögon - passar du bäst i röd-bruna och lila nyanser.
Bruna ögon - (finns ej med på färgkarta) passar bäst i grönblåa men passar även i mörkblå toner.
...Om du exempelvis har gulgröna ögon så passar du i lila och mörblåa toner
det är bara att kolla villken ögonfärg du har och kolla upp komplementfärgen så ser du vad som klär dig bäst!

Källa: Google

Kommentarer från er söta läsare.

Jag är brunögd , jag skulle se ut om ett ufo om jag hade grönblå eller mörkblå toner :s

2011-03-06 // 13:26:56

Sv ; Jag tror inte jag är en sådan som vill sticka ut , men jag ska prova ! ^w^

Haha jo , vill ha! :D

2011-03-06 // 13:51:47

bra tips :)

2011-03-06 // 17:08:10
» EmÄ

Så vad du menar e att jag skulle passa i lila?!

Misholo du vet lika bra som jag att det där inte stämmer...;)<3

2011-03-06 // 18:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback