Some fact: Mea

Hej!
Ni som läser bloggen kanske är sugna på att veta villka vi är och jag tänker då ta initsiativet och börja presentera mig lite mera ordentligt vad jag är för person, aldså då Mea
(Hade nästan inga bilder kvar så jag slänger in en halvgammal bild på mig, kunde varit bättre)
Some fact:
Aa jag äe då en liten brunett som bor i en halvtråkig stad vi namn Borås och driver då denna blogg tilsammans med Kimmie & Julia. Jag älskar Hästar och det är ett av mina främsta intressen. Måla och fota är ochså kul, kunde varit roligare om man hade haft system villket jag hoppas på att få en dag. Men även smink och skönhetsvård är ett intresse, Jag har varit intresserad av sånt sedan jag var liten och jag tycker det är skitsskoj och har en kategori där jag skriver ner smått och gott som är bra att veta.
Jag är 13, fyller 14 i år i Juli. Mina vänner har tjatat på mig att jag ska skaffa blogg ett tag nu efterom ''alla'' har det och ja; Here I am! jag läser även massa andra bloggar, tycker sånt är underhållande på något sätt.
Min största dröm är att bli något i form med stylist/designer det är absolut mitt drömyrke men vem vet jag kanska blir porrskådis eller varför inte uteliggare...?
Eller inte hahahaha
Snyggaste färgen för mig just nu är nog hum...åh jag gillar många men typ ljusblått ljusråsa ljusa toner etc.
Jag är singel, men om jag fick bestämma skulle nog min ultimata drömkille vara...
-Utåtriktad
-Snygg
-Spännande (haha! ej tråkig,dryg)
-Lite kaxig
-Ha fina ögon + gulligt leénde (faller för killar med fina ögon *dör*♥)
-Mysig
-Bra humor
-Och framörallt snäll och omtänksam!
Något man kanske inte hade anat om mig...
-Jag avgudar smooties och frukt bär (spec mango och jordgubbar)
-Har en konstig vana att alltid tugga tuggumi i duchen
-Oxfile är den godaste maten som finns!♥
-Jag hatar No och matte finns inget tråkigare
-Jag har inte läst så många bra böcker i mitt liv...
-Jag är riktigt bra på att massera (om jag får erkänna det själv) ;)
-Försöker satsa mina pengar på vettiga saker (går inte så bra dock...)
-Älskar gulliga sms hihi ♥
Så...
Nu vet ni lite om mig
Hope u like it och glöm inte att följa bloggen, det gillar vi?

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback