Julia skriver!

Halloj!

Idag är det söndag igen då, dagarna bara rullar förbi! Kan man i och för sig inte klaga på!

Nu sitter jag i alla fall och kollar på "sagan om ringen", länge sen man såg den ^^
Idag har jag inte hunnit med specielt mycket ärlig talat, var ute och joggade för nån timma sen men mer har man inte åstakommit idag. Ska börja med läxorna när "sagan om ringen" är slut. Loooooobvar jag.

Igår var jag, mamma och Johan på bio. Vi kollade på pirates 4. Det var inte samma regisör som i de andra tre filmerna, och man märkte faktiskt lite skillnad i filmen. Det var mycket mer humor i den här än i de andra, den var i alla fall mycket bra! Det pratas till och med om en femte?
Efter bion gick vi och åt på jensens, mycket mumsigt indeed! Vi var där väldigt länge och vi var inte hemma fören typ halv elva^^ Vi hade väldigt kul i alla falla !:D

Innan jag slutar vill jag bara informere er om att jag har gjort en ny blogg. Klicka HÄR för att se den! ;) Den är inte fixad än, får se när jag gör det, får väl bli nångång snart ;P




Kommentarer från er söta läsare.

Vad hände med din design på den andra bloggen juulebulle.blogg.se?

2011-05-22 // 22:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback