Kimmie skriver :)

Helluuu ;)
Nu har jag precis ätit och jag märkte till min besvikelse att jag inte kunde köpa onepiece på nätet, men när jag är i Gbg ska jag se om det finns där :D (Hoppas det!)
Idag var det tråkigaste dagen då :/ Sista No lektionen är verkligen tråkig.. Speciellt eftersom jag inte är ett superstort fan av kemi :P Hade musik med, vi sjöng bara sommarlåtar så det var inte sååå tråkigt ändå :D På håltimman spelade vi "Fia med knuff" våran nya "hobby" haha (: Jag vann inte :(

Aja, ska gå och diska nu och sen ska jag ta ett snabbt bad och sen blir det väl so... Måste verkligen bli klar snart!!!

Försökte beställa den här, men det gick ju sådär :( Tydligen har pappa för mycket skulder eller ngt...

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback