Kimmie skriver :)

Hejsan Svejsan!
Nu var det måndag igen då! Inte så farligt med tanke på att vi är lediga Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag, Måndag! Typ ett mini lov! Ska bli skönt iaf..
Idag i skolan var det rätt ok faktiskt, kollade på film på engelskan (VÅRAN SISTA ENGELSKA LEKTION!! :D:D) och spelade Softboll på gympan, jag var rätt kass faktiskt men det gick..
Nu håller jag på med So:n ska ju in på Onsdag! Har faktiskt inte panik längre, känner ett märkligt lugn?? Läskigt.. Annars så lyssnar jag på min nya älskingslåt ~ Heavy Metal Lover - Lady Gaga ~ Tyckte inte den var bra först men den fastnar!! :D
Jaja, måste fokusera nu, blir väldigt lätt distraherad :)
Jaaa, här ser man då ytterst lite av min so text, fick bli den här nu ;)
Just de! Har bestämt med Hanna nu att vi ska sova över imorgon och ha en av våra berömda läxkvällar, som oftast blir till läxnätter hahaha, misstolka inte det nu!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback