Kimmie skriver :)

Hello! :D
Nu håller jag på att ladda in musik på min "Mp3" så att jag kan lyssna på den ;) För på fredag (DEN TRETTONDE!!!) ska jag börja jogga! Det kommer bli jobbigt men min kondition är inte på topp hehe.. Och med tanke på att Hanna och Julia joggar vill jag ju inte känna mig utanför XD
Idag på No:n började vi laborera och det är ju latjo lajbans! (XD) Annars hade vi TFM och den (fruktade) långa so - lektionen. Den nya killen som ska börja i vår klass kom inte idag, för han var inte i Sverige tydligen (Han är från Danmark) Annars har jag lagat mat nu och badat ofc!
Nu ska jag öva på franska läxan som vi har tills imorgon, och sen ska jag kolla på Simpson och Family Guy! <3 Timman mellan 21:00 och 22:00 ska jag nog göra lite so så att jag kommer framåt :P
(Lägger ut "The spirit of Finland" bilderna imorgon eller ngt.)
Ps: Jag tänker inte gå ut med Pete! (XDDD)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback