Kimmie talar :)

Tjenare!
Nu är jag hos Julia, fast jag vet inte riktigt var Julia är? :/ Jaaag tror att hon är på toa eller ngt.
Det blev lite pinsamt för jag skulle på utvecklingssamtal (som förövrigt gick bra) och då sa Julia att jag bara kunde gå rätt in när jag kom tillbaka, men när jag öppnade dörren var Julia inte där (utan på toa), utan bara hennes pappa, så han tittade värsta konstigt på mig, och jag var tvungen att förklara att Julia hade sagt att jag kunde gå rätt in, hehe liiite pinsamt bara ;)
Idag i skolan hände inget speciellt, en helt vanlig dag helt enkelt, imorgon blir det bästa dagen igen :D
Nu kom Julia, YAY :D
Ses någon annan gång!

Kommentarer från er söta läsare.

Fin blogg! :D

2011-05-03 // 20:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback