Kimmie talar :)

Hejsan :)
Nu är klockan ca 7 och jag ska snart kolla på Big brother, orkade inte kolla på det igår :)
Idag var den ännu en vanlig skoldag, vi hade ju slöjd och det är ju kul as usual :D Sydde lite fel så jag var tvungen att sprätta :( Skulle gått och joggat med Hanna och Julia men jag hoppade av, sooom vanligt... Ne men jag känner mig inte riktigt bekväm med att jogga inför andra :/
Idag tvingade jag pappa till att köpa blåbär, banan och vaniljglass och vips hade jag gjort min och Julias suuuuper goda smothie :D Muuums, så den tänker jag dricka resten av nu, jag började ju med mitt godisförbud i måndags och jag har ett sånt abstenänsbesvär att jag äter kopiöst mycket frukt och glass nu hehe. Jag har nog inte riktigt insett hur mycket godis jag äter. ;)
(Ursäkta för alla stavfel, men jag orkar inte kolla upp hur dom egentligen stavas :D)
Kanske ska börja med en ny sak, "Kimmies minnen", haha vad sägs om det? :)
OOOOOCH JAG SKA RECENSERARE FILMER OCH BÖCKER SNART!!!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback