Kimmie talar :)

Ville bara börja med att berömma dig Julia för du uppdaterar inte dåligt längre! :D (de är bra de!) Och påminna dig om att jag och Mea inte kunde uppdatera så mycket i helgen för vi hade fullt upp med att vara arga på Meas mobil!
Idag är det måndag och jag har klarat av veckans första (fasansfulla) gympa-lektion. Riktigt tråkigt med friidrott, men jag hade glömt gympa kläder (jag GLÖMDE dom verkligen) så jag satt på en sån där yoga-boll och läste hehe, det var riktigt jobbigt! XD
Nu tänker jag bara vara inne på datan tills big brother börjar, kanske ska göra klart matteläxan eller träna lite på franska glosorna :/ (Det är himla orättvist att vi i franskagruppen har 2 omgångar med glosor i veckan!)
Nu tänker jag vara riktigt duktig och lägga ut bilder från Et-dagen som jag har tagit från Hannas blogg ;) Tror det går bra, eftersom det står hennes blogg-namn på bilderna?
Här är vi då: Leoparderna! <3 Jag kan stolt meddela att jag vann pris för bästa utklädnad! :D Vann en hink (WTF?) en fake ros och en biobiljett..
Angelica som Obelix :)
Sasha som Exorcisten, riktigt läskig!
Sebastian som En gammal gubbe.

Nils som typ en gangster, verkligen inte hans stil, haha :)
Emma som en clown.
Och där är jag igen ;)
Hamdija som en mimare eller bara en läskig hypnotisör? Läskiga ögon :S
Jonte som en vetenskapsman, som gillar att spränga saker (?)
Många mer var såklart utklädda men orkar inte leta fram bilder på alla, Mea var iaf en tjuv ;)

Kommentarer från er söta läsare.
» julia

Vet att ni inte kunde uppdatera då, men mea kunde ha bloggat på söndagen när hon kom hem (huppsmilis) xd

2011-05-02 // 22:08:35

Hej :) Nu är vinnaren av den valfri one piecen utsedd. Vinnaren har blivit mailad + länkad i inlägget där ni anmälde er till att täva.. Det hittar ni på KATEGORIER > TÄVLINGAR!! sen är det bara att bläddra tillbaka till inlägget! Tack för att du deltog :)



Nu har jag startat en ny tävling där du kan vinna valfritt märkesplagg/produkt från märken som louis vuitton, ed hardy, gucci, converse osv. Klicka på länken här under för att komma till tävlingen! :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-markesproduktplagg.html#comment

2011-05-03 // 16:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback