Mea hissar & dissar...

Hiss och diss!




-Mobilt bredband...

Åh jävla mobilt breddband kan gå och dö, och nej jag har inte dåligt tålamod när det gäller datorer (eller kanske lite då...) MEN mobilt bredband 2g är ingen hitt precis...HATA HATA HATA seriöst tar fan ap-lång tid,
sorry för mitt dåliga ordval (svordommar) men jag står inte ut med att vänta i typ 3 minuter för att ladda upp en bild eller vad som nu ska göras. Allt går så sjukt långsamt...:( 



-Ursäkta bilden...

haha blir så trött på alla som måååste skriva ''ursäkta bilden'' men vafan...? varför lägger du upp bilden om du måste ursäkta för den även om den är jättefin och du vet det själv...? bara töntigt ^^


-Pensionärer som glor

Okej i överlag har jag inget emot pensionärer dom är trevliga, gulliga och så  (oj jag får det att låta som om dom är en annan art eller något) Men jag står bara inte ut med pensionärer som ska sitta och glo med ett vinglas i handen på kvällarna och när man plötsligt går förbi så händer det något stort i deras liv = ett barn går förbi och då MÅSTE man glo... jag mener inte bara lite glo typ ungefär så mkt att deras ögon håller på att ploppa ut!? detta har jag märkt av flera gånger på olicka ställen!  herregud gör ngt kul lite no life liksom? xd om jag varit pensionär så skulle jag hitta på saker, haha om jag hade varit pigg och frisk nog ;)
men iallafall, jag säjer inte att alla pensionärer gör det men det är så sjukt irriterande och jag vet att jag inte är den ända som tycker det!





...Och nu över till något heeelt annat! 




-Marabou cookies!

Awii äääälskar marabou cookies, godast kakan helt enkelt köp dom och se själv! :)




-Nya prylar

Shoppingalen är vad jag är älskar när förråden fylls på (höhö?) med nya grejjer,kläder,smink osv! :)
Och när man har tillräckligt med pengar för att ba shoppa järnet haha x)




-Vampire diaries

Ja jag vet ja har lite brist på hissar och stort förråd med dissar, haha men vampire diaries är det bästa programmet som någonsin sänds på tv igenom tiderna! Inte nog med de bra skådespelarna och att det är så jäkla spännande så är även typ ALLA killar sååå snygga *dreggel* ;)

 



Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback