Mea skriver...!^^

Hej!
Igår kom jag hem ganska sent och kunde inte blogga...
Nu ska jag jobba lite matte,no,tyska...jävla cp skit, orkar inte skolan, men som tur är, är det snart förväl tll den...eller jag kommer nog se den igen efter sommaren med största sannolikhet!
Ja men från i torsdags->söndgs har jag varit i norge hos mig farbror och hans tjej, det har vartit jättekul och mysigt, fick det som julklapp av dom, (resa till Norge)
Orkar inte berätta men det kommer lite bilder med text under ;) men  det var iaf jätteroligt och jag vill jättegärna åka dit igen, asså jag dog nästan lite av norges natur! SÅ JÄVLA FINT!
Första kvällen i Oslo, vi packar lite grejer, dagen efter åker vi till Vrådahl 3,5 timmar från Oslo
Bim, Tom o jag åker båt till deras stuga som ligger 20 min ut i sjön på en liten udde (Vrådahl)
Stugan som ligger på en udde mitt ute i vildmarken typ? xd
Jättefint och lungt stället kallas roligheten (på svenska:lugent)
Stugan omges av en del kala och skogsbevuxna berg ca 100 - 300 m höga.
Vattnet där är så rent och friskt att man dricker vattnet ut sjön hela tiden!
Hahah? Tom gungar på en gunga som fanns där
Båten
Sjön + vattenpöl som inte märks igentligen...
berg? x)
Bim fiskar ^^
Öring :)
Pusspuss!
Fin utsikt efter 4 timmars rolig klättring!
Grön skog :)
Ett bevis på att luften inte inehåller föroreningar, eftersom vitlav trivs bäst där det är renare luft.
Det fanns MASSA sånt överallt! :D
Solen speglas i vattnt på berget, waw...ser ni det eller är ni blinda ellör?:o
Hum sådärja, har massa bilder mera men jag orkar inte ladda upp mera + jag säjer än en gång att min kamera SUCKS åsnaballe...men jaja,
vi
hörs...
kanske
inte.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback