Mea skriver...!^^


''Sitter i rummet med öppet fönster och lyssnar på när regner smattrar mot rutan, mysigt!''
Jag har inte kunnat blogga för vi har inte haft ngt internet eller jo mobilt bredband men det räknas inte äns ...(det är suuuuuuuuuuuuuuuuuuuper långsamt -.-
Har hast en underbart rolig helg med Maja trots det fula vädret som tur är så har lördagen åtminstonde varit lite bättre med sol och lite moln, dock var det ju ganska kallt bara 15 grader...xO
Japp har somsagt haft kul vi har hittat på massa roliga grejjer utomhus och cycklat på en cyckel vettefan vad den kallas med vi kan kalla den tvåmmannacyckel haha! ^^ och typ har vi tatt med oss fika ut i naturen och fotat, jättemysigt!♥ bilder kommer senare....kanske
Idag då vakande vi sent och så åt vi lasange till frukost...^^ haha och sedan cyclade vi till visko där jag köppte skor, Blev ett ar Palladium och ett par converse, nöjd för mitt köp! ♥
Men finns MASSA och berätta men har mycket att göra nu så vi hörs!
699:-
699:-
Okej dåliga bilder av min dåååliga kamera (a)
btw: det heter ju tandem-cyckel! :D haha..
Majas blogg:
www.majalundahl.devote.se

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback